Jaaaaa Yogyaaaaaa. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jente Pieters - WaarBenJij.nu Jaaaaa Yogyaaaaaa. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jente Pieters - WaarBenJij.nu

Jaaaaa Yogyaaaaaa.

Blijf op de hoogte en volg Jente

19 Oktober 2013 | Nederland, Tilburg

Jaaa Yogyakarta komt steeds dichter bij.

Vrijdag een aantal inentingen voor de reis die begin februari van start gaat. Samen met 5 andere studenten van de PABO uit Tilburg zullen we afreizen naar Yokjakarta voor studeren & stage.

Woensdag gaan we de tickets boeken en dan is het echt een feit.

Als je op de hoogte wil blijven van alle voorbereidingen, maar ook vooral van mijn avonturen (en die van mijn medereizigers) kan je je aanmelden voor de mailinglijst. Heb je nog tips/trucs etc. dan hoor ik het natuurlijk graaaaaag!

Nog 3,5 maand van mijn Nederlandse leventje genieten.

Ik kan niet wachten tot het avontuur van start gaat.

  • 21 Oktober 2013 - 22:08

    Monique Huijbers:

    Ik kan niet meer wachten lieve Jente. Krijg al zoveel kriebels als ik er nu aan denk!
    Woensdag boeken, en dan wordt het écht serieus.
    Let's go girlieeee! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 17253

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 30 September 2014

Yogyakarta

15 Juni 2014 - 30 Juli 2014

Backpacken in Azië

05 Juli 2013 - 01 September 2013

Italian summer

Landen bezocht: