Nog maar 42 dagen.. - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Jente Pieters - WaarBenJij.nu Nog maar 42 dagen.. - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Jente Pieters - WaarBenJij.nu

Nog maar 42 dagen..

Blijf op de hoogte en volg Jente

26 December 2013 | Nederland, Sint-Michielsgestel

De vorige keer dat ik mijn mini reisverslagje schreef had ik nog 3,5 maand in Nederland te gaan. Dit is nu nog maar 42 dagen.

Al mijn inentingen heb ik doorstaan. Tickets zijn geboekt. De Lonely Planet Indonesia is binnen. Foto/Filmcamera met SD kaartjes zijn gefixt. Nu alleen nog een reisverzekering afsluiten en onze visums regelen en we kunnen vertrekken.

Nu het zo dichtbij komt word het allemaal wel heel spannend. Mijn fijne kamertje in Tilburg is al helemaal leeg. Gek om te bedenken dat je je bijna een jaar geleden hebt opgegeven voor een minor en dat je nu dan ook daadwerkelijk een half jaar weggaat van Nederland, van je vrienden, familie en in mijn geval m'n vriendin. Eigenlijk heb je dan helemaal niet in de gaten wat voor een impact het heeft op je leven maar zeker ook op de 'thuisblijvers'. Wat een bikkels! Maar ik weet wel dat het een hele mooie ervaring zal worden. En wat zullen we janken 6 februari op Schiphol, haha.

Door alle drukte van de afgelopen weken met school & stage heb ik nog niet echt de kans gekregen om me voor te breiden op de reis. Maar eerst even goed 2014 in.

Waar we zeker heen willen zijn de Gili eilanden & Bali. Iemand nog meer tips van muts see plekken in Indonesië?

Dit was het voor nu. Ik ga lekker gourmetgroenten snijden en wijntjes drinken met m'n familie.


“Traveling is a brutality. It forces you to trust strangers and to lose sight of all that familiar comfort of home and friends. You are constantly off balance. Nothing is yours except the essential things – air, sleep, dreams, the sea, the sky – all things tending towards the eternal or what we imagine of it.”

  • 26 December 2013 - 17:36

    Janna:

    Wat gaan we janken op schiphol ja hahaha!! Het komt
    nu echt heel dichtbij he..! Maar we gaan het daar
    GEWELIG hebben! Wordt de beste tijd van ons leven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint-Michielsgestel

Jente

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 17249

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 30 September 2014

Yogyakarta

15 Juni 2014 - 30 Juli 2014

Backpacken in Azië

05 Juli 2013 - 01 September 2013

Italian summer

Landen bezocht: